Wieliszew – zdjęcia dla dewelopera z rejonu inwestycji
Zdjęcia reklamowe deweloperów
W ulotkach inwestycji mieszkaniowych spotkać można zdjęcia reklamujące jak dobrze będzie żyło się przyszłym nabywcom danego osiedla / domu / inwestycji. Tylko jak pokazać to „dobrze” jeśli inwestycja nawet jeszcze nie jest w budowie? Często w takich sytuacjach wykorzystywane są zdjęcia stockowe przedstawiające uśmiechniętą rodzinę siedzącą na sofie. A jeśli taki obraz wydaje się być zbyt „oklepany” i oderwany od lokalnej rzeczywistości?
Realne zdjęcia z okolicy inwestycji
Rozwiązaniem są zdjęcia wykonane w realnej okolicy danej inwestycji, które będą wiarygodne dla przyszłych nabywców oraz pokażą okolice wydobywając z niej silne strony. Być może nie wiedzieli o niektórych atrakcjach rejonu a może nawet jeszcze nie planowali zainteresować się daną lokalizacją ale zobaczyli zdjęcie ciekawego miejsca (np. ciekawej trasy rowerowej czy boiska dla dzieci) i to skłoniło ich do dalszego zainteresowania. To oczywiście scenariusz, ale wiemy że tak to właśnie działa.
Warto pokazać atrakcyjne zdjęcia, zarówno samej inwestycji jak i okolicznych atrakcji (zwłaszcza kiedy trwa budowa lub jest dopiero w planach):
1. Wzmocnienie wizerunku inwestycji.
Zazwyczaj w folderach reklamowych widnieją wizualizacje budynków. Dobrze wykonane są bardzo ważne, ale dobre zdjęcia odzwierciedlają rzeczywistość dlatego zawsze będą cennym dodatkiem.
2. Dodanie wiarygodności materiałom reklamowym
Wydaje się naturalnym, że na reklamie nieruchomości powinny znajdować się zdjęcia przedstawiające faktyczną inwestycję lub jej okolicę. W przypadku osób, które nie znajdą okolicy na pewno będzie miło kiedy znajdą miejsca, które widzieli w materiałach reklamowych, natomiast osoby już znające rejon docenią rzeczywiste zdjęcia miejsc które już znają.
3. Zwiększenie świadomości potencjalnych klientów
Wykonując tego typu zdjęcia często trzeba poświęcić sporo czasu aby odkryć ciekawe miejsca znane dobrze mieszkańcom. Warto je odszukać i pokazać potencjalnym mieszkańcom. Dobrym przykładem jest Wieliszew. Większość osób skojarzy tą miejscowość z okolicznym Zalewem Zegrzyńskim, ponieważ jest to popularne miejsce położone niedaleko. Na miejscu okazało się, że Wieliszew posiada bardzo atrakcyjne rejony spacerowe wzdłuż Narwi.
4. Pobudzenie wyobraźni potencjalnych nabywców
Powiedzmy, że potencjalni nabywcy wiedzą o okolicznych deptakach, boiskach, plażach… Warto pokazać te miejsca w możliwie atrakcyjny sposób, tak żeby mogli sobie wyobrazić jak będą z nich korzystali.